Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Idag, 10:46 0 kommentarer
Hej!
Fortfarande med ett leende efter onsdagens vinst mot Qviding kommer här info om Gothia cup 2026. Vi har tagit ut följande trupp:
Otto
Milton
Erling
Loke
Vilhelm
Albin
Aston
Akil
Frans
Olle M
Erik
Joel
Mattias
Oisin
Wilmer
Sebastian
Fabian
Som vi kommunicerat tidigare kommer vi vilja spela med ett starkt lag i årets Gothia cup men känner samtidigt att vi, då vi haft en del skador under våren och den senaste tiden, tar ut en lite större trupp. Vi kommer ta ut 14 spelare per match, speltiden är 2 x 20 minuter och vi är garanterade fyra matcher med gruppspel och slutspel, alla kommer inte spela lika mycket eller lika många matcher men alla som är uttagna kommer få speltid. Ni föräldrar får också prata om detta med era barn och fundera kring om/att det upplägget känns okej.
Veckan innan Gothia cup kommer på fotbollsplanen se ut så här:
Måndag 6/7, träning på KJ 20:00-21:30, samling 19:55
Onsdag 8/7, träning på Majvallen 18:30-20:30
Torsdag 9/7, träningsmatch på Majvallen mot Eriksbergs IF 19:00-20:30
Fredag 10/7, träning på Majvallen 16:00-18:00
Lördag 11/7, miniturnering på Majvallen 10:00-13:30 med MBK P13, två lag frå Bath och Sotilo frå Kambodja
Utöver detta planerar vi för lagaktiviteter t ex bad och/eller grillning både veckan innan och under Gothiaveckan.
Ser mycket fram emot att bygga vidare på det fina spel vi presterat stundtals under våren och sommaren och vet att vi kan ännu mer!
/Ledarna
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies