Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Idag, 12:25 0 kommentarer
Är det något lag i klubben som ev. har MBK Vimplar liggandes i sina skåp eller trunkar?
Undrar då MBK har tre lag som skall spela i Gothia cup och det vore trevligt om dessa lag kunde ha en vimpel att ge motståndarna. Tror dessa lag behöver minst 5 vimplar/lag, även fler om lagen avancerar i turneringen.
Hör av er till infomailen om ni har så vi kan fördela dem till lagen som spelar!
Tack på förhand!!
Helena Strand styrelsen
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies